Hoe verloopt een bestelling?

De bestelling volgt een proces van verschillende stappen:

-        U voegt producten toe aan de bestelmand (zie in het volgende punt hoe)

-        Eens u de selectie van uw artikelen heeft afgerond, klikt u op «bestelmandje» in de rechterbovenhoek onder de zoekbalk.

-        U kunt uw bestelling in uw mandje wijzigen: u kunt de hoeveelheid van een product wijzigen of verwijderen.

-        Om een product toe te voegen klikt u op de groene knop «mijn aankopen verderzetten», onderaan de lijst van uw producten en van het vakje kortingbons.

-        Indien u een kortingbon heeft, dient u uw code in te vullen in het hiertoe voorziene vakje. Deze bevindt zich in het mandje onderaan de factuur. Klik op «Toevoegen».

-        Indien u een productiebon heeft, dient u de code in te vullen in het hiertoe voorziene vakje. Dit bevindt zich in het mandje onderaan de factuur. Klik op «Toevoegen».

-        Identificeer u indien u reeds geregistreerd bent of schrijf u in of indien u geen rekening wenst te creëren, vul de gevraagde inlichtingen in het vakje «onmiddellijk bestelling».

-        Kruis het vakje aan «Ik heb de algemene verkoopsvoorwaarden gelezen en ik keur deze zonder voorbehoud goed».

-        Valideer de levermethode

-        Laat een boodschap indien nodig.

-        Gebruik de online bankmodule om uw betaling uit te voeren. Enkel effectief betaalde bestellingen zullen worden geleverd.

 

Hoe een artikel toevoegen aan mijn bestelmandje?

Het is niet nodig om een rekening te hebben om een artikel toe te voegen aan uw bestelmandje.

U bent op de pagina met het rooster van alle producten (pagina categorieën) : klik op «toevoegen aan het bestelmandje» zo vaak u dit product wenst. Tip : om een grote hoeveelheid te bestellen van eenzelfde referentie, klik eerst op de foto of op de naam van het product om toegang te krijgen tot de gedetailleerde fiche van het product. Op deze pagina kunt u de hoeveelheden kiezen die u in uw mandje wenst te leggen.

U bent op de pagina van een product: Kies het aantal flessen en klik op het tabje «toevoegen aan bestelmand».

 

Hoe een kortingbon gebruiken? 

Geef uw kortingscode in in het hiertoe voorziene vak. Dit bevindt zich in het winkelmandje onderaan de lijst met uw artikelen. Klik op «Toevoegen» .

 

Hoe een lever-/facturatieadres van een SelectAlco bestelling toevoegen of wijzigen ?

U moet al uw adressen in uw rekening registreren.

Via de tab  «Mijn rekening» in de rechterhoek bovenaan de site.

-       Identificeer uzelf

-       Kiest u «Mijn adressen»

-       Uw adressen toevoegen, bijwerken of verwijderen.

Via het winkelmandje :

-       Identificeer u via de tab «Reeds ingeschreven» 

-       Klik op «nieuw adres toevoegen» of «bijwerken».

Indien u uw bestelling gevalideerd heeft, neem contact op met SelectAlco per mail info@selectalco.be of per telefoon 025885122.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling bevestigd is?

Nadat u uw bestelling betaald heeft, ontvangt u een e-mail met daarin een overzicht van de bestelde artikelen, de uitgevoerde betaalwijze, de gekozen wijze van levering of afhaling. Indien u een fout vaststelt, stuurt u onmiddellijk een e-mail naar info@selectalco.be of contacteert u onze klantendiensten op het nummer 025885122.

 

Hoe kan ik mijn SelectAlco bestelling opvolgen ?

Contacteer ons per mail info@selectalco.be of per telefoon 025885122 van maandag tot vrijdag van 9u tot 16u om te vernemen waar uw pakket zich bevindt.

 

Wat moet ik doen wanneer ik mijn SelectAlco bestelling niet in mijn rekening terugvindt ?

Neem contact op met de klantendienst van maandag tot vrijdag van 9u tot 16u of per mail info@selectalco.be

 

Wat moet ik doen indien ik mijn SelectAlco pakket niet ontvangen heb?

Contacteer onze klantendienst van maandag tot vrijdag van 9u tot 16u of per mail info@selectalco.be

 

Wat moet ik doen wanneer ik een fout vaststel in mijn SelectAlco bestelling?

Contacteer onze klantendienst van maandag tot vrijdag van 9u tot 16u of per mail info@selectalco.be

 

Kan ik mijn SelectAlco winkelmandje bewaren voor een latere bestelling?

Uw winkelmandje wordt leeggemaakt zodra u uitlogt.

 

Wat is het minimale bedrag van mijn bestelling?

Er is geen minimaal bedrag per bestelling.

 

Kan iedereen bestellen op de SelectAlco site?

Neen. Om te kunnen bestellen op de SelectAlco site, moet men beantwoorden aan de volgende voorwaarden :

-        Meerderjarig zijn

-        Een leveradres hebben in België

-        Op de hoogte zijn van de regelgeving betreffende alcoholische dranken van kracht in België

-        Onze algemene verkoopsvoorwaarden aanvaarden.

 

Ik woon niet in België, kan ik toch bestellen?

Ja, u kunt bestellen op de SelectAlco site, maar u moet absoluut een leveradres in België opgeven. De artikelen die wij verkopen zijn immers onderworpen aan de Belgische accijnzen en btw. Daar ieder land verschillende accijnzen toepast en een verschillende douanewetgeving heeft, beperken wij onze activiteiten tot het Belgische grondgebied om de wetgevingen in deze landen niet te overtreden.

 

Wanneer kan ik een bestelling plaatsen?

Via Internet kunt u uw boodschappen doen wanneer u dat wenst 24 uur op 24 en 7 dagen op 7. Indien u onze support nodig heeft voor een bestelling kunt u ons bereiken op alle werkdagen van maandag tot vrijdag van 9 tot 16u.

 

Moet ik een rekening creëren om te bestellen ?

Neen. Wanneer u uw bestelling afgerond heeft, gaat u naar uw winkelmandje in de rechterbovenhoek van de pagina. In vak «1. Rekening» onderaan de lijst van uw producten vult u de gegevens in onder «ogenblikkelijke bestelling».

 

Ik wens mijn bestelling te wijzigen, is dat mogelijk?

Indien uw bestelling nog niet door onze transporteur werd behandeld, is het normaal mogelijk om wijzigingen aan te brengen aan uw bestelling. Contacteer ons zo snel mogelijk per telefoon 025885122.

 

Ik wens mijn bestelling te annuleren, is dat mogelijk?

Het is normaal mogelijk om een bestelling te annuleren zolang het bestelprocedé nog niet is afgerond. Indien het bestelprocedé is afgerond, moet u ons binnen de 24u een mail sturen op info@selectalco.be. U kunt ook uw recht op verzaking uitoefenen, zoals voorzien in onze algemene verkoopsvoorwaarden.

 

Kan ik een bestelling weigeren?

Na controle van de levering kunt u de bestelling volledig weigeren zonder bijkomende kosten in overeenstemming met artikel 11 van onze algemene verkoopsvoorwaarde. Binnen de vijftien werkdagen volgend op de weigering storten wij u de bestelling terug op de bankrekening waarmee u de betaling heeft uitgevoerd.

 

Hoe mijn bestelling afronden?

Ga naar het winkelmandje in de rechterbovenhoek van de pagina om uw bestelling te betalen.

 

Waar kan ik een commentaar achterlaten?

In het winkelmandje, onder de levermethoden, is er een wit vakje waarin u een bericht kunt achterlaten.